wtorek, 12 lipca 2016

Kpociuszek i migawki z ogrodu

   Lato, więc robotek mniej, ale więcej zdjęć z ogrodu. 
   Wczoraj udało mi się zapolować z aparatem na samiczkę kopciuszka. Zrobiłam tylko jedno zdjęcie, bo uciekła. W okolicy jest ich mnóstwo, Kopciuszków i pleszek, ale są takie ruchliwe, że trudno im zrobić zdjęcie.


  
   Drugą ciekawostką jest jedna z glicynii. Kwitnie kilka razy w lecie. Ma dużo liści, więc kwiaty mniej widać.




   Dumna jestem też bardzo z mojej rabatki z pelargoniami.






   Na koniec zdjęcia wczorajszych chmur. Oświetlenie było niesamowite.






 

1 komentarz:

  1. Przez chwile poczułam się jak u siebie, wczorajszy zachód słońca był tak samo różowy no i dojrzałam kolejne kwiatki na mojej glicynii, tylko kopciuszka nie spotkałam. Pięknie u Ciebie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń